Захист у разі скасування застосовується лише в сукупності з нашою власною медичною довідкою або з довідкою від одного з наших партнерів (Solid, XCover, Manulife), виданою лікарем. Довідка має містити ім’я лікаря, його контактний номер телефону та печатку. Дотримуйтеся вказівок, зазначених на медичній довідці.


Зверніть увагу, що скасування має бути здійснено принаймні за дві години до початку прямого рейсу. Скасувати подорож можна за допомогою електронної пошти або телефону. Якщо скасування не виконано принаймні за дві години до відправлення, ви не отримаєте відшкодування. Якщо ви бажаєте скасувати подорож у години, коли ми не працюємо в телефонному режимі, зверніться безпосередньо до авіакомпанії. Для отримання додаткової інформації перегляньте наші Правила та умови

Увага! Подорож не скасовано, доки ви не отримали від нас підтвердження скасування.