Якщо ви запитуєте відшкодування плати за свій рейс і маєте право на нього, ми допоможемо вам його отримати. Перш за все, ми запитаємо відшкодування в авіакомпанії. Потім, щоб почався процес відшкодування, авіакомпанія схвалює цей запит. Ви також можете звернутися безпосередньо до авіакомпанії.

Відшкодування залежить від технологічного часу обробки даних авіакомпанією. Він може суттєво відрізнятися в різних авіакомпаніях. Нажаль, ми не маємо впливу на технологічний час обробки даних авіакомпаніями. Звичайно, ми зробимо все від нас залежне, щоб ви отримали будь-яке відшкодування, на яке маєте право, якомога швидше.

При наданні відшкодування ми здійснюємо сторнування платежу. Наприклад, це означає, що якщо ви оплатили подорож банківською картою, відшкодування буде надано на ту саму карту.