Ми завжди надсилаємо квитанцію на адресу електронної пошти, яку ви вказали під час бронювання подорожі. Обов’язково перевірте папку зі спамом чи небажаною інформацією та будь-який інший обліковий запис електронної пошти, який ви, можливо, ввели під час здійснення бронювання.

Щоб отримати доступ до ваших відомостей із нашого веб-сайту, виконайте дії нижче. 

  • Відкрийте електронний лист із підтвердженням та натисніть «Мої бронювання» або перейдіть безпосередньо на наш веб-сайт.
  • Натисніть «Мої бронювання» та заповніть відомості по себе.
  • Прокрутіть униз до кінця сторінки та натисніть «Роздрукувати підтвердження» ліворуч.
  • З’явиться діалогове вікно. Прокрутіть униз та натисніть «Створити бізнес-квитанцію». Якщо вам потрібно надіслати цей рахунок до вашої компанії, заповніть відомості про неї.
  • Квитанція відкривається як файл PDF. Ви можете роздрукувати його або зберегти безпосередньо на своєму пристрої.


Крім того, ви також можете отримати доступ до інформації щодо бронювання в нашій програмі. Легко здійснюйте доступ до документів для подорожі, отримуйте оновлення в режимі реального часу, реєструйтеся на рейс тощо!

Досі не можете отримати доступ до інформації щодо бронювання? Один із наших агентів служби підтримки клієнтів із радістю вам допоможе. Просто  перейдіть на сторінку «Контакти» й залиште нам повідомлення  або зателефонуйте — ми працюємо цілодобово та без вихідних.