Ми опрацьовуємо всі запити в порядку їх надходження й повідомимо вас одразу, як тільки матимемо нову інформацію щодо вашого запиту.


Наразі час обробки деяких запитів та деяких авіакомпаній, за оцінками, становить щонайменше 6-8 тижнів, якщо вони не стосуються польоту найближчим часом. Залежно від затримок авіакомпаній, відшкодування коштів може зайняти від 2 до 8 тижнів, а в крайніх випадках навіть довше.


Ознайомтеся, перш ніж зв’язатися з нами:


Щоб перевірити стан своїх рейсів, ми рекомендуємо перевірити безпосередньо на веб-сайті авіакомпанії, перш ніж зв’язуватися з нами.

Крім того, перевірте їх веб-сайт, щоб дізнатись, чи дозволяють вони відшкодувати кошти або зміни, оскільки деякі авіакомпанії припинили пропонувати повернення грошових коштів за скасовані рейси. Замість цього вони пропонують альтернативи, такі як ваучери або можливість перебронювати.


Зверніть увагу, що час очікування може бути довшим, ніж зазвичай.


Якщо у вас є активний запит на обслуговування клієнтів, ми переконливо просимо вас більше не дзвонити і не писати електронною поштою, так як це тільки збільшить наші черги.


У всіх випадках ви також можете звернутися до авіакомпанії за допомогою з вашим запитом. Вони зобов’язані допомогти вам у випадках, коли вони скасували ваш рейс, навіть якщо ви купили квитки за допомогою турагента.


Що стосується скасування бронювання:


Якщо ви не отримали від нас електронного повідомлення про скасування рейсу за 72 години до вильоту і не хочете подорожувати за своїм квитком, будь ласка, зв’яжіться з авіакомпанією, щоб скасувати свій квиток.