Перейти до основного вмісту
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронювання
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Зміна розкладу авіарейсів
  4. Авіакомпанія змінила мій рейс. До кого мені слід звернутися?
  • Реєстрація
  • Зміна розкладу авіарейсів
    • Як дізнатися про зміну розкладу авіарейсу?
    • Авіакомпанія змінила мій рейс. До кого мені слід звернутися?
    • Мій рейс змінено та/або скасовано. Що робити?
    • Як скористатися туристичним ваучером і/або відкритим квитком?
    • Показати всі
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
  • Оплата
  • Перед бронюванням
  • Самостійна пересадка
  • Продукти та послуги

Авіакомпанія змінила мій рейс. До кого мені слід звернутися?

Зв’яжіться з нами, відповівши на електронний лист про зміну розкладу, який ми вам надішлемо.

Якщо ви дізналися про зміну розкладу самостійно або авіакомпанія повідомила вас про це раніше за нас, зв’яжіться з нами, щоб ми могли вам допомогти.

У деяких випадках вам, можливо, доведеться зв’язатися безпосередньо з авіакомпанією.

Зверніть увагу: ми розглядаємо всі запити щодо змін у розкладі авіарейсів у телефонному режимі, а підтримка клієнтів зазвичай доступна лише англійською мовою.

Продукти та послуги

Про компанію

  • Політика конфіденційності

Підтримка

  • Умови подорожування
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Trip / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Trip. Усі права застережено.