Перейти до основного вмісту
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронювання
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Реєстрація
  4. Що робити після реєстрації?
  • Реєстрація
    • Що робити після реєстрації?
    • Як скасувати реєстрацію?
    • За скільки часу до вильоту потрібно прибути в аеропорт?
    • Чи доступна реєстрація з мобільного телефону для мого рейсу?
    • Як зареєструватися на рейс?
    • Мною було придбано послугу реєстрації. Як це працює?
    • Чи можна змінити місця після реєстрації?
    • Чи можна додати інші послуги до бронювання після реєстрації?
    • Скільки разів потрібно реєструватися?
    • Я не можу зареєструватись онлайн. Що робити?
    • Чи можна змінити або скасувати бронювання після реєстрації?
    • Мною було загублено посадковий талон. Що робити?
    • Показати всі
  • Зміна розкладу авіарейсів
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
  • Оплата
  • Перед бронюванням
  • Самостійна пересадка
  • Продукти та послуги

Що робити після реєстрації?

Після реєстрації обов’язково отримайте посадкові талони. Якщо ви зареєструвались онлайн, роздрукуйте посадкові талони або завантажте їх на мобільний пристрій перед подорожжю, оскільки деякі авіакомпанії можуть стягувати плату за надання цієї послуги в аеропорту.

Якщо ви плануєте взяти із собою багаж на борт, пам’ятайте, що кожна авіакомпанія має власні правила щодо розміру й ваги ручного багажу, а також список предметів, перевезення яких заборонено. Щоб ознайомитися з правилами перевезення ручного багажу, перейдіть у розділ Мої бронювання на вкладці "Реєстрація" або відвідайте вебсайт авіакомпанії.

Якщо ви зареєстрували багаж, включений у вашу подорож, ви однаково можете зареєструватись онлайн, але вам буде потрібно здати багаж у спеціально відведеному місці в аеропорту. Залежно від авіакомпанії або аеропорту вас можуть попросити зробити це самостійно або цю послугу буде надано авіакомпанією на стійці реєстрації.

Продукти та послуги

Про компанію

  • Політика конфіденційності

Підтримка

  • Умови подорожування
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Trip / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Trip. Усі права застережено.