Перейти до основного вмісту
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронювання
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Перед бронюванням
  4. Чому рейс, який мене цікавив, більше не доступний для бронювання?
  • Реєстрація
  • Зміна розкладу авіарейсів
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
  • Оплата
  • Перед бронюванням
    • Скільки пасажирів можна включити в одне бронювання?
    • Чи можна забронювати авіаквиток за кілька годин до вильоту?
    • Чи можна забронювати рейс для ще ненародженої дитини?
    • Як забронювати квиток для немовляти?
    • Як придбати квиток для неповнолітньої дитини, яка подорожує без супроводу? 
    • Чи можу я забронювати квиток, якщо мені ще не виповнилося 18 років?
    • Чи можна додати іншого пасажира до свого рейсу після бронювання?
    • Чи можна взяти із собою на борт літака кішку або собаку?
    • Як змінити свою електронну адресу?
    • Як додати послугу спеціальної допомоги до бронювання?
    • Чи можу я літати під час вагітності?
    • Чому рейс, який мене цікавив, більше не доступний для бронювання?
    • Чи пропонують авіакомпанії знижки для дітей і немовлят?
    • Чи потрібні документи для подорожі дітям?
    • Як забронювати дитячу колиску?
    • Чому мені ще не надійшов електронний лист із підтвердженням?
    • Як отримати номер постійного пасажира?
    • Чи потрібна мені віза для подорожі?
    • Що таке технічна зупинка під час рейсу?
    • Чи отримаю я свій квиток одразу після бронювання?
    • Де знайти номер замовлення і бронювання?
    • Показати всі
  • Самостійна пересадка
  • Продукти та послуги

Чому рейс, який мене цікавив, більше не доступний для бронювання?

Кількість авіавитків обмежена, тому хтось інший міг забронювати останнє місце на рейсі, який вас цікавив. Крім того, через оновлення системи бронювання авіакомпанії або зміни в ній ваш рейс може тимчасово відображатися як недоступний.

У такому разі радимо зачекати й відвідати вебсайт пізніше. Якщо рейс усе одно недоступний, пошукайте новий або зверніться безпосередньо в авіакомпанію, щоб отримати додаткову інформацію.

Продукти та послуги

Про компанію

  • Політика конфіденційності

Підтримка

  • Умови подорожування
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Trip / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Trip. Усі права застережено.