Перейти до основного вмісту
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронювання
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Перед бронюванням
  4. Чи отримаю я свій квиток одразу після бронювання?
  • Реєстрація
  • Зміна розкладу авіарейсів
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
  • Оплата
  • Перед бронюванням
    • Скільки пасажирів можна включити в одне бронювання?
    • Чи можна забронювати авіаквиток за кілька годин до вильоту?
    • Чи можна забронювати рейс для ще ненародженої дитини?
    • Як забронювати квиток для немовляти?
    • Як придбати квиток для неповнолітньої дитини, яка подорожує без супроводу? 
    • Чи можу я забронювати квиток, якщо мені ще не виповнилося 18 років?
    • Чи можна додати іншого пасажира до свого рейсу після бронювання?
    • Чи можна взяти із собою на борт літака кішку або собаку?
    • Як змінити свою електронну адресу?
    • Як додати послугу спеціальної допомоги до бронювання?
    • Чи можу я літати під час вагітності?
    • Чому рейс, який мене цікавив, більше не доступний для бронювання?
    • Чи пропонують авіакомпанії знижки для дітей і немовлят?
    • Чи потрібні документи для подорожі дітям?
    • Як забронювати дитячу колиску?
    • Чому мені ще не надійшов електронний лист із підтвердженням?
    • Як отримати номер постійного пасажира?
    • Чи потрібна мені віза для подорожі?
    • Що таке технічна зупинка під час рейсу?
    • Чи отримаю я свій квиток одразу після бронювання?
    • Де знайти номер замовлення і бронювання?
    • Показати всі
  • Самостійна пересадка
  • Продукти та послуги

Чи отримаю я свій квиток одразу після бронювання?

Після підтвердження бронювання й обробки платежу ви отримаєте від нас електронного листа з підтвердженням замовлення. Це означає, що ваш запит на бронювання було розміщено, але квиток (у рідкісних випадках) ще потрібно оформити.

 

Зазвичай це відбувається протягом кількох хвилин. Іноді може знадобитися більше часу через технічну перевірку або підтвердження вартості квитка в авіакомпанії. Не хвилюйтеся: поки ми закінчуємо оформлення квитка, ваше бронювання підтверджено, а місце зарезервовано.

 

Якщо вам треба скоро вирушати в дорогу, а квиток ще не оформлений, зверніться в нашу службу підтримки і ми з радістю вам допоможемо.

Продукти та послуги

Про компанію

  • Політика конфіденційності

Підтримка

  • Умови подорожування
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Trip / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Trip. Усі права застережено.