Перейти до основного вмісту
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронювання
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Оплата
  4. Що робити, якщо плату стягнуто, а підтвердження бронювання не надійшло?
  • Реєстрація
  • Зміна розкладу авіарейсів
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
  • Оплата
    • Які способи оплати підтримує Trip?
    • Які валюти приймає Trip?
    • Чи дорожче платити карткою?
    • Навіщо ви запитуєте мою адресу проживання?
    • З мого рахунку було стягнуто плату за невдале бронювання. Коли мені повернуть гроші?
    • Чому з мене було стягнуто плату в іншій валюті, ніж та, що пов’язана з моєю карткою?
    • Чому вартість мого рейсу зросла?
    • Чому мою картку відхилено?
    • Я отримую повідомлення про помилку, коли намагаюся здійснити оплату. Що мені робити?
    • Що робити, якщо з мене двічі стягнуто плату за бронювання?
    • Де знайти рахунок-фактуру?
    • Чому не вдається здійснити онлайн-платіж?
    • Чи можна отримати відшкодування на інший банківський рахунок?
    • Чому кошти досі не повернено?
    • Чому мій ваучер не працює?
    • Що робити, якщо плату стягнуто, а підтвердження бронювання не надійшло?
    • Показати всі
  • Перед бронюванням
  • Самостійна пересадка
  • Продукти та послуги

Що робити, якщо плату стягнуто, а підтвердження бронювання не надійшло?

Якщо ви не отримали електронного листа з підтвердженням бронювання, цьому може бути кілька причин.

  • Підтвердження опинилося в папці "Спам" замість папки "Вхідні"
  • Ви ввели неправильну електронну адресу під час бронювання
  • Ваша поштова скринька заповнена
  • Обробка вашого бронювання займає дещо більше часу, ніж зазвичай

Якщо ви здійснили бронювання понад годину тому, але досі не можете знайти підтвердження в папці вхідних повідомлень або спаму, зв’яжіться з нами.

Продукти та послуги

Про компанію

  • Політика конфіденційності

Підтримка

  • Умови подорожування
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Trip / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Trip. Усі права застережено.