Перейти до основного вмісту
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронювання
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Оплата
  4. Чому кошти досі не повернено?
  • Реєстрація
  • Зміна розкладу авіарейсів
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
  • Оплата
    • Які способи оплати підтримує Trip?
    • Які валюти приймає Trip?
    • Чи дорожче платити карткою?
    • Навіщо ви запитуєте мою адресу проживання?
    • З мого рахунку було стягнуто плату за невдале бронювання. Коли мені повернуть гроші?
    • Чому з мене було стягнуто плату в іншій валюті, ніж та, що пов’язана з моєю карткою?
    • Чому вартість мого рейсу зросла?
    • Чому мою картку відхилено?
    • Я отримую повідомлення про помилку, коли намагаюся здійснити оплату. Що мені робити?
    • Що робити, якщо з мене двічі стягнуто плату за бронювання?
    • Де знайти рахунок-фактуру?
    • Чому не вдається здійснити онлайн-платіж?
    • Чи можна отримати відшкодування на інший банківський рахунок?
    • Чому кошти досі не повернено?
    • Чому мій ваучер не працює?
    • Що робити, якщо плату стягнуто, а підтвердження бронювання не надійшло?
    • Показати всі
  • Перед бронюванням
  • Самостійна пересадка
  • Продукти та послуги

Чому кошти досі не повернено?

Якщо ви маєте право на відшкодування, ми надішлемо його на спосіб оплати, який ви використали під час бронювання. Однак спроби компенсувати витрачену суму за допомогою початкового способу оплати можуть виявитися невдалими. Нижче наведено деякі з найпоширеніших причин, чому не вдається повернути кошти.

  • Обмеження від наших постачальників платіжних послуг через те, що з дати вашої транзакції минуло багато часу
  • Банківський рахунок більше не активний (можливо, той, що зв’язаний із вашою карткою)
  • Технічні проблеми чи обмеження, пов’язані з вибраним способом оплати

У таких ситуаціях ми, найімовірніше, надішлемо вам електронний лист із проханням надати ваші банківські реквізити. Після цього ми попросимо вас пройти процес перевірки, щоб переконатися, що рахунок дійсно належить вам.

Продукти та послуги

Про компанію

  • Політика конфіденційності

Підтримка

  • Умови подорожування
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Trip / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Trip. Усі права застережено.