Перейти до основного вмісту
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронювання
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Зміна інформації у квитках і їх скасування
  4. Чи можна змінити країну прибуття після бронювання квитка?
  • Реєстрація
  • Зміна розкладу авіарейсів
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
    • Що робити, якщо я вкажу неправильне ім’я або прізвище в авіаквитку?
    • Чи можу я отримати повне відшкодування, якщо скасую подорож?
    • Скільки часу обробляється запит на повернення коштів?
    • Як скасувати авіаквиток?
    • Як повторно забронювати авіаквиток?
    • Чи можна змінити країну прибуття після бронювання квитка?
    • Чи можна скасувати квиток на рейс і повторно забронювати його за нижчою ціною?
    • Яка вартість повторного бронювання авіаквитків?
    • Я отримав від вас електронного листа з кодом ваучера, що мені тепер робити?
    • Показати всі
  • Оплата
  • Перед бронюванням
  • Самостійна пересадка
  • Продукти та послуги

Чи можна змінити країну прибуття після бронювання квитка?

Так. Однак усе залежить від правил авіакомпанії і умов тарифу. Ознайомтеся з правилами, пов’язаними з тарифом, і зв’яжіться з нами, щоб змінити країну прибуття.

Зверніть увагу: такі зміни можна здійснити виключно в тій самій авіакомпанії, у якій придбано початкову подорож. Пасажирам рідко дозволяється змінювати рейси однієї авіакомпанії на рейси іншої.

Продукти та послуги

Про компанію

  • Політика конфіденційності

Підтримка

  • Умови подорожування
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Trip / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Trip. Усі права застережено.