Перейти до основного вмісту
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронювання
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Зміна інформації у квитках і їх скасування
  4. Я отримав від вас електронного листа з кодом ваучера, що мені тепер робити?
  • Реєстрація
  • Зміна розкладу авіарейсів
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
    • Що робити, якщо я вкажу неправильне ім’я або прізвище в авіаквитку?
    • Чи можу я отримати повне відшкодування, якщо скасую подорож?
    • Скільки часу обробляється запит на повернення коштів?
    • Як скасувати авіаквиток?
    • Як повторно забронювати авіаквиток?
    • Чи можна змінити країну прибуття після бронювання квитка?
    • Чи можна скасувати квиток на рейс і повторно забронювати його за нижчою ціною?
    • Яка вартість повторного бронювання авіаквитків?
    • Я отримав від вас електронного листа з кодом ваучера, що мені тепер робити?
    • Показати всі
  • Оплата
  • Перед бронюванням
  • Самостійна пересадка
  • Продукти та послуги

Я отримав від вас електронного листа з кодом ваучера, що мені тепер робити?

Якщо ви отримали від нас електронного листа з кодом ваучера, ви можете перебронювати квиток самостійно на нашому сайті. Зверніть увагу, що якщо ви вже скористались ваучером, здійснивши перебронювання через нашу службу підтримки, код ваучера втрачає силу. Як скористатися кодом ваучера і перебронювати квиток на нашому сайті

  • Увійдіть на нашу платформу бронювання за посиланням, вказаним у вашому електронному повідомленні з ваучером.
    Знайдіть нову поїздку; зверніть увагу, що нова поїздка повинна відповідати критеріям, зазначеним у листі, щоб ваучер був дійсний.
  • Застосуйте код ваучера на сторінці оплати:
  • Якщо ваучер успішно застосовано, він виглядатиме наступним чином:
  • У разі, якщо який-небудь з необхідних критеріїв не був задоволений або ваучер не є дійсний, вам буде видано наступне повідомлення про помилку:
  • Після успішного прийняття коду ваучера ви отримаєте повідомлення по електронній пошті та під час бронювання, поки ми перевіримо, чи доступний обраний рейс у перевізника.
  • Якщо бронювання підтвердиться, вас буде повідомлено електронною поштою – ви забронювали нову поїздку!

Якщо вибраний рейс недоступний, вас буде повідомлено електронною поштою, і вам доведеться повторити процес бронювання знову. Що стосується додаткових послуг: Якщо ви додали додаткові послуги до вашого початкового бронювання, вони не будуть переведені на нове бронювання і повинні бути додані знову. Винятки: Страхування подорожей – якщо початкова тривалість поліса не зміниться, цей продукт буде переданий на нове бронювання. В іншому випадку поліс буде повернено. Страхування скасування – цю послугу буде перенесено на ваше нове бронювання. Квиток з відкритою датою – цю послугу буде перенесено на нове бронювання і буде дійсною до нової дати повернення. Якщо ви отримали ваучер безпосередньо від авіакомпанії, вам необхідно звернутися до служби підтримки авіакомпанії.

Продукти та послуги

Про компанію

  • Політика конфіденційності

Підтримка

  • Умови подорожування
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Trip / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Trip. Усі права застережено.